Salutare colegi!
Astăzi a avut loc în sala E21, între orele 8-12 (pentru seria I) și sala E41, între orele 12-16 (pentru seria II) cursul de Marketing, prezentat de domnul profesor Luigi Dumitrescu.
Suportul de curs este identic cu cel de pe CD. Il puteți descărca și de aici: Suport curs. Are 208 pagini însă vine și cu o veste bună! Citiți mai jos...
Ce ar trebui să știți:
A) Am primit o listă de posibile subiecte pentru examen, din care fiecare student trebuie să-și aleagă un subiect pe care să-l prezinte oral la examen. Iar subiectele sunt următoarele:
1. Rolul și conținutul marketingului (găsiți tema la paginile 3-9 din curs)
2. Funcțiile marketingului. Universalitatea și specializarea marketingului (pag. 12-18)
3. Mediul extern al întreprinderii (pag. 22-29)
4. Strategia de piață a întreprinderii (pag. 79-84)
5. Studierea învechirii economice a produselor (pag. 92-96)
6. Strategii de marketing corespunzătoare ciclului de viată al produsului (pag. 96-98)
7. Poziționarea produsului în cadrul gamei sortimentale (pag. 101-102)
8. Alternative strategice în politica de produs (pag. 109-110)
9. Politica de preț scump. Prețul și consumatorii (pag. 118-121)
10. Politica de preț. Practici de marketing în domeniul prețului (pag. 121-123)
11. Strategia de preț (pag. 124-127)
12. Politica prețurilor (pag. 127-130)
13. Politica de distribuție. Canale de marketing (pag. 136-140)
14. Politica de distribuție. Folosirea intermediarilor (pag. 140-143)
15. Strategii de distribuție (pag. 153-158)
16. Politica promoțională. Etapele realizării unei comunicări eficiente (pag. 162-169)
17. Publicitatea (pag. 170-177)
18. Promovarea vânzărilor (pag. 177-182)
19. Relații publice (pag. 182-184)
20. Utilizarea mărcilor (pag. 184-186)
21. Manifestări promoționale (pag. 186-189)
22. Forțele de vânzare (pag. 189-192)
23. Strategii promoționale (pag. 192-194)
Atât! Din acestea, repet, fiecare student trebuie să-și aleagă una singura pe care să o prezinte în fața clasei. Dacă se întâmplă ca 2 sau mai mulți să aleagă același subiect nu se întâmplă nimic rău, este acceptată situația însă nu vor putea intra în același timp în sala de examinare (dar asta se va rezolva în ziua examenului).
Noi (cei prezenți la curs) am optat deja pentru ce subiect sa prezentăm la examen. Ceilalți nu știu cum să faceți. Cel mai bine să vă alegeți tema și să luați legătura cu domnul profesor Dumitrescu.
Pe lângă această temă, vom mai avea la examen niște bilețele pe care vom avea fiecare câte o aplicație/problemă ce va trebui să o rezolvăm atunci pe loc, folosind niște formule pe care le-am învățat astăzi la curs și pe care le găsiți și în carte.
B) În altă ordine de idei, cursul din data 22 mai 2011, de la ora 8-12, sala E31 (pentru seria II) NU se va mai ține! Pentru seria I nu știu ce să vă zic, cred că la fel nu se va mai ține, însă o las pe șefa voastră de grupă să confirme în cazul vostru. Deci, cei din seria I nu anulați cursul de Marketing din 21 mai 2011 până nu primiți confirmare din partea șefei voastre de serie.
Baftă în continuare și week-end fain!
Astăzi a avut loc în sala E21, între orele 8-12 (pentru seria I) și sala E41, între orele 12-16 (pentru seria II) cursul de Marketing, prezentat de domnul profesor Luigi Dumitrescu.
Suportul de curs este identic cu cel de pe CD. Il puteți descărca și de aici: Suport curs. Are 208 pagini însă vine și cu o veste bună! Citiți mai jos...
Ce ar trebui să știți:
A) Am primit o listă de posibile subiecte pentru examen, din care fiecare student trebuie să-și aleagă un subiect pe care să-l prezinte oral la examen. Iar subiectele sunt următoarele:
1. Rolul și conținutul marketingului (găsiți tema la paginile 3-9 din curs)
2. Funcțiile marketingului. Universalitatea și specializarea marketingului (pag. 12-18)
3. Mediul extern al întreprinderii (pag. 22-29)
4. Strategia de piață a întreprinderii (pag. 79-84)
5. Studierea învechirii economice a produselor (pag. 92-96)
6. Strategii de marketing corespunzătoare ciclului de viată al produsului (pag. 96-98)
7. Poziționarea produsului în cadrul gamei sortimentale (pag. 101-102)
8. Alternative strategice în politica de produs (pag. 109-110)
9. Politica de preț scump. Prețul și consumatorii (pag. 118-121)
10. Politica de preț. Practici de marketing în domeniul prețului (pag. 121-123)
11. Strategia de preț (pag. 124-127)
12. Politica prețurilor (pag. 127-130)
13. Politica de distribuție. Canale de marketing (pag. 136-140)
14. Politica de distribuție. Folosirea intermediarilor (pag. 140-143)
15. Strategii de distribuție (pag. 153-158)
16. Politica promoțională. Etapele realizării unei comunicări eficiente (pag. 162-169)
17. Publicitatea (pag. 170-177)
18. Promovarea vânzărilor (pag. 177-182)
19. Relații publice (pag. 182-184)
20. Utilizarea mărcilor (pag. 184-186)
21. Manifestări promoționale (pag. 186-189)
22. Forțele de vânzare (pag. 189-192)
23. Strategii promoționale (pag. 192-194)
Atât! Din acestea, repet, fiecare student trebuie să-și aleagă una singura pe care să o prezinte în fața clasei. Dacă se întâmplă ca 2 sau mai mulți să aleagă același subiect nu se întâmplă nimic rău, este acceptată situația însă nu vor putea intra în același timp în sala de examinare (dar asta se va rezolva în ziua examenului).
Noi (cei prezenți la curs) am optat deja pentru ce subiect sa prezentăm la examen. Ceilalți nu știu cum să faceți. Cel mai bine să vă alegeți tema și să luați legătura cu domnul profesor Dumitrescu.
Pe lângă această temă, vom mai avea la examen niște bilețele pe care vom avea fiecare câte o aplicație/problemă ce va trebui să o rezolvăm atunci pe loc, folosind niște formule pe care le-am învățat astăzi la curs și pe care le găsiți și în carte.
B) În altă ordine de idei, cursul din data 22 mai 2011, de la ora 8-12, sala E31 (pentru seria II) NU se va mai ține! Pentru seria I nu știu ce să vă zic, cred că la fel nu se va mai ține, însă o las pe șefa voastră de grupă să confirme în cazul vostru. Deci, cei din seria I nu anulați cursul de Marketing din 21 mai 2011 până nu primiți confirmare din partea șefei voastre de serie.
Baftă în continuare și week-end fain!
Ultima editare efectuata de catre Ionuţ NEAŢU in Dum Iul 03, 2011 10:27 am, editata de 1 ori